Road trip

Ikväll så beger jag och älsklingen oss hem till Demie  i nykvarn. För imorgon blir det upp tidigt för att åka till karlstad och hämta min lilla Segene. Det känns alldeles underbart. Jag och min häst och underbaraste vännen. Snacka Sweet Summer Dreams. Det tråkiga är att jag håller på att bli förkyld. Jag har en tupp i halsen och näsan är helt täppt. Känns absolut inte helt okej. Men alla mina krämpor kommer jag glömma bort när jag pysslar med det som jag älskar allra mest <3 Hur har jag orkat vara utan Segene hela den här tiden? Det ter sig väldigt märkligt för min del i detta nu. Älsklingen mår inte heller helt okej idag. Mest för att vi var hemma hos micke o elin igår och käkade middag och drack lite gott. Älsk tål inte så mycket numera, men jag var pigg som en mört när jag gick upp imorse för att bege mig till jobbet (trots att jag druckit i stort sett en hel vinare). Så idag blir det en lat dag utan matlagning, vi har beställt pizza! Jag känner faktiskt att jag är värd det...har gått ner ca 7 kg under den här månaden som jag har tränat och ätit duktigt =)

NU ska jag gå och snyta min snuviga näsa och fortsätta vänta på krubbet. Börjar kännas lite bråttom nu. Vi har hyrt bil från o med 21:30 ikväll. Och innan dess ska vi ha hunnit äta, packat det sista och jag måste duscha!

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0