Sooo slooow

Hemsk dag på jobbet...kom hem och var super trött och det första jag hör är mannen som skäller hej vilt på sin dator. Till slut gav han upp det. Äntligen lite lugn och ro, trodde jag. Knack knack på  dörren, så kliver Mary in, och den bruden kan snacka. Sedan dyker patrik syster upp. Jag kan ju bara glömma att få halvsova i soffan ikväll. Men får i alla fall sova ut imorgon för mitt tåg till karlstad går inte föränns 16:39. Sköööönt!

NU ska jag lämna tillbaka filmerna vi hyrt och kanske hyra en ny!

xoxo N 


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

va de mkt o göra? :/ haha vad söt du är 16:39 helt exakt :D

2010-06-15 @ 00:34:27
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0