Stooolt

Nu har en hel vecka förflutit i Nykvarn. Solen har skinit varenda dag. Uber mysigt har det varit. Synd bara att Démie jobbade varenda dag, men det tog vi igen i helgen. Vi löshoppade hästarna i helgen också. Duktiga duktiga Segene hoppade hela 130 cm! Jag är sååå stolt över henne. Överlag så har hon varit helt underbar hela veckan. Min fina lilla pålle. Den lilla hästen är verkligen en hel guldgruva! Finns dock en negativ aspekt med denna vecka och det är att jag har varit dunder förkyld nästan hela tiden, absolut inte helt okej att bli förkyld på sin semester :P hahahaha. Men i alla fall. Jag filmade henne när hon hoppade och filmen ska läggas upp här, jag måste bara komma på hur jag ska bära mig åt :P kan ju i alla fall säga att lilla Segene inte har någon hopp teknik någonstans utan hon hoppar med stort mod och stark vilja. Lilla hästen med stort hjärta <3

Tack Démie för den bästa veckan hittills. Nästa vecka drar vi igång igen :-D

Nu ska jag göra nåt annat förutom att sitta här hahaha

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Démie

Ja en helt underbar vecka hade vi verkligen! Snart kommer du hit igen och då jobbar jag inte:D saknar dig så att det värker i hjärtat<3

2010-07-02 @ 00:33:02
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0