Woliday

Uppe klockan 6 imorse, begav sig mot jobbet 07:24...jobbade till klockan 16. Sen bege sig till Elin pelin som har fyllt vuxna 20 år och äta lite mat och tårta, en och annan drink blev det också (inte så starka dock) eftersom jag faktiskt jobbar imorgon också...får tack och lov sovmorgon till kl 10 då...tänk att man kan bli så glad att få gå upp kl 10...2 timmar tidigare än vad jag gör när jag är  ledig. Men i alla fall, kvällen hemma hos elin med hennes släkt var hur trevlig som helst och man har skrattat så mycket att jag troligtvis kommer ha träningsvärk i magen imorgon...så på hela taget har min lördag varit förträffligt bra (iaf efter att jag slutade jobbet) för jobbet i sig sööög faktiskt, folkkaos och jobbiga kunder hua mig.

För er som undrar är Woliday en mix mellan work och holiday hahaha

NU: ska jag ta en dusch och sen krypa till kojs...I can't wait!

Natti natti :)

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0