You've been PUNKTED

Även fast det inte var du som skrev kommentaren så betyder det inte att jag gillar dig, och jag tycker definitivt du förtjänar en hel hatblogg. Jag menade vartenda ord jag skrev, det gör jag fortfarande. Du har betett dig så jävla illa mot Démie under hela lilleruds tiden...vad fan hände liksom. Gick du och blev gravt hjärntvättad? Tycker det är för jävla dålig stil av dig och du förtjänar absolut inte en ursäkt och du får ingen ÄKTA ursäkt av mig. För den enda som ska ha ursäkter och rövslickeri här är Démie. Man får vad man förtjänar, du kanske borde börja inse det. What comes around goes around!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Moa

du är så häftig.. woow. tänk om man var lika cool som du! :)

2010-11-18 @ 18:29:18
URL: http://arvidssonmoa.blogg.se/
Postat av: Erika

lite skrattretande är det, hihihi! HORSESHOW NÄSTA HELG DÅ :D

2010-11-18 @ 21:53:15
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Längtar som faen :-D Horseshow och hotellfrukost..kan det bli bättre? Man slipper till och med bädda, det är ju bara för underbart!



// Coolaste katten i stan ;-)

2010-11-18 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0