A button can be fun as well

Okej, nu är jag tillbaks...inte pigg och utvilad. Men förbannat trött på mitt ständiga internet slarv (inte bara bloggen som lider utan allt som har med en dator att göra). Så nu är jag beredd att suga tag i kragen på mig själv igen. Jag kan inte lova att det blir ett nytt inlägg varje dag, men så ofta det går!
Och kanske så kommer motivationen tillbaks mer och mer nu när sommaren är sååå fruktansvärt nära. Kan börja med att det inte hänt alltför mycket i mitt liv medans jag varit borta...men desto mer är på väg att hända. Nästa söndag ska jag iväg med min bästaste Démie och hennes fina 3åring Macmilian på 3-års test på strömsholm. Givetvis hoppas vi på perfekt väder och fina poäng, helst dubbeldiplom också :) Sedan är syrrans student i analkande, den 10 juni, bröllop den 18 juni and a lot more as well...men det tar vi inte idag/ikväll/inatt.

Imorgon så ska jag visa vilken bikini jag har valt för säsongen....exciting, isn't it ;)


Godnatt och I am terribly sorry för den här lååånga bloggpausen!

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://eeeelins.blogg.se/2011/may/grattis-fina-van.html#comment

2011-05-04 @ 18:45:46
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0