Beautiful day

Jaha, nu var det redan söndag och ännu en helg lider mot sitt slut. Hann som ni märker inte blogga igår då vi fick besök av micke&elin med lille pontus för en fika och sedan bar det av för att handla lite middag..blev hemmagjorda hamburgare med ovan nämda mänsker (människor). Så vi kom hem pretty late inatt.

Idag ska vi eventuellt iväg till Solna för att äta middag med Patriks older sister...spännande...hon har en förmåga att alltid snacka om patriks ex..dom gjorde si dom gjorde så...dom ville ditt dom ville datt. Snälla få tyst på henne eller skjut mig! Blir ju inte direkt bättre av  att hon och hans ex är värsta tajta kompisarna...så jag vet vad jag har att vänta mig haha 

Nu fick jag besök av patriks andra syster =)

Byeeee

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0