I didn't die upon you

Mjaa, dags att fundera på att schema-lägga mtt bloggande?

Fast jag har iofs en hyffsad ursäkt för att jag är så dålig på det just nu. Jag jobbar ju inte kvar i skobutiken längre...numera har jag en heltids tjänst, vilket innebär att jag jobbar från 12:00-ca 22:00...i stort sett varje dag (förutom nån dag ledig i veckan) och sen tar det mig ca 1 timme att ta mig hem från jobbet...så då är jag allt som oftast hemma runt 23:00-00:30.  Då är man inte super sugen på att sätta sig vid datorn det första man gör. För så här ser min prio lista ut på kvällarna/nätterna:

1. Byta om
2. Tvätta av smink
3. Äta
4. Borsta tänderna och ta natten

Fast jag älskar faktiskt mitt jobb...världens skönaste kollegor och chef...hur ofta har man sån tur på en skala? haha. Sen så kan jag faktiskt inte klaga på lönen heller...den är rätt sooft!

Men över till något helt annat...och troligtvis även mer intressant

Jag har kommit på att jag skulle vilja plugga...modehistoria och helst någon med inriktning på vintagekläder. Jag är helt fast i det spåret. För det är något jag brinner för (hästarna först såklart Démie...var inte orolig :-D) och när vi ändå snackar vintage så tänkte jag tipsa om en helt underbar bok... Vickis vintage butik heter den, kommer inte på vad författaren heter just nu men vet iaf att efternamnet är Wolff =)

Huuh..det är jobbigt att försöka blogga när allt hjärnan vill skriva är rappakalja haha men vi gör så här...jag är ledig i helgen. Så när jag har haft en efterlängtad sovmorgon så kommer jag vara tip-top och då ska jag lägga in bilder på mitt och patriks sovrum som jag har gjort om och inrett. Bara såååå fint blev det!

Natti natti på er alla

xoxo N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0