Gotta put em down

Åååååhh vad jag hatar djur. Ska inte hundar och katter vara sällskapsdjur och inte hushållsvandaler???? Just nu förstår jag folk som överger sina djur. Yeah yeah

Noah har varit duktig idag i alla fall, jag har lyckats truga i honom några teskedar gröt. Så förhoppningsvis tar snart den här strejken slut. Min duktiga lilla gullunge <3 Babysteps!

Kom på nu såhär sent på kvällen att jag hade invägning idag, det hade jag totalt glömt bort, dagvild som jag är. Så det får jag ta imorgon. Tror dock inte jag har tappat särskilt mycket den här veckan, har varit si och så med både träning och mat. Mycket beroende på dessa J*vla djur och övrigt krångel. Men det tar jag igen den här veckan. Be so sure!!!

Imorgon kommer nog bli en bra dag, har ett litet schema för morgondagen och det lyder;

10:00 - följa med Annika till BVC
10:30 - 1 timmes gym
Dusch
Sen åka bussen med Noah och hälsa på goaste Elin i hennes "nya" lägenhet. Ska bli så himla kul, har inte träffat henne sen jag var gravid. Är väl närapå ett år sen snart, inte helt okej!!!

Nä dra åt pipsvängen, nu blire banne mig natten. God natt folket, och hoppas att era djur är någolunda vettiga i pallet!

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0