I'm so proud

Åh nu är jag såå lycklig, Noah har börjat äta igen. Så nuu äntligen har han börjat gå upp i vikt, detta efter ett besök på BVC som remitterade oss till en barnläkare för hans viktnedgång, Noah ville nog inte träffa henne för han började äta samma dag hahaha.
Sen så är jag faktiskt lite stolt över mig själv också, tog mina mått idag (armar,mage,midja och lår) och sifforna blir bara lägre och lägre. Har en bit kvar till drömformen och målvikten, men det är sååå skönt att se resultat. Visst jag har kanske inga rutor på magen, men jag har inte heller en stor torktumlare längre. Magen ser platt ut (när jag har kläder på mig alltså ;P)  hahaha men det gjorde den å andra sidan inte förut.

Tack tack miljoner gånger om kära Démie för inspirationen och motivationen, tack kära Shapeupp app som håller reda på mitt kostintag och tack kära lilla gym för att du står ut med mitt pustande,stonkande stönande och mina små mungrodor som hoppar titt som tätt!!!!!



xoxo N

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade glömt din blogg och kollar idag då har du slutat igen haha fiskorv <3

2012-05-18 @ 17:41:04
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0