There are happydays

Idag har varit en bra dag :D började dagen med att följa med Annika och Daniel till BVC med stor-Noah, sedan bar det av till en runda på gymmet. Som dessutom kändes toppen bra, tränade mest mage, lite ben och lite armar.Sen så gick jag hem och tog en snabbdusch och hoppade på bussen med Noah för att hälsa på goaste Elin <3 
Missade ju min invägning igår och skulle ha vägt mig idag men kände mig så svullen och "vätskefylld" idag att jag struntade i det, skulle inte ha gett rätt resultat i allafall. Så jag får göra det imorgon bitti, är rätt säker på att jag knappt har tappat nåt den här veckan eftersom jag har fuskat lite. Men känns ändå hyffsat eftersom jag tappade närapå 2 kg förra veckan. Huvudsaken är ju ändå att det syns på kroppen att nåt händer, man ska inte stirra sig blind på siffror har jag lärt mig.
Känner mig hyffsat färdig för sängen, men först så ska det ätas middag (lax med potatis) så sinnessjukt jäkla gott. I love it!
Imorgon blir också en händelserik dag, först så ska vi gå på öppna förskolan och träffa dem andra små barnen sedan så ska vi åka till IKEA med Annika, Daniel och stor-Noah och handla lite smått och gott :)

Näh, det får räcka för idag. Är fortfarande lite ringrostig på att blogga, men snart faller nog bläcket på plats ska ni se :)

God natt

xoxo N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0