Jumpstart

Nu är det ungefär ett år sedan jag sist bloggade, och jag kan lova att mycket har hänt sedan dess. Jag har blivit mamma till världens underbaraste lilla kille, Noah föddes den 29/9-2011. Nu är han 6 månader och det bästa som hänt mig.



Men det är inte allt, jag har skaffat en hund som heter Othilia och hon kommer från ett center i Spanien som tar hand om övergivna hundar. Så man kan säga att jag har många bollar i luften just nu, inte nog med hund och barn. Jag fick nog av mina kvarvarande graviditetskilon och min mage som mer kunde liknas vid en surdeg, så nu har jag skaffat gymkort och startat mitt nya hälsosammare liv. Träningen har jag hållt på med i 3 veckor nu och det går verkligen framåt, 3 veckor = 3 kg lättare. Mycket av det är tack vare min underbara vän Démie som har inspirerat och motiverat mig <3 Det här kommer bli mitt år, jag känner det på mig!

Jag vill också passa på att hedra minnet av min fina häst Segene som sorgligt nog fick tas bort i augusti 2011, nu vandrar hon på de evigt gröna ängarna där smärta inte existerar. Jag saknar dig min vän <3


God natt!

Kommentarer
Postat av: ELIN

heeej baby :)

2012-03-24 @ 09:06:20
URL: http://eelin.se
Postat av: Démie

Åhh min vackra fina älskade Nathalie<3 jag är så stolt över dig med!! Älskar dig och Noah såklart<3

2012-03-24 @ 17:46:35
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0