Oh happy days

Ny dag och Noah är fortfarande sjuk. Jag hatar verkligen dessa sjukdomar. Kan bara hoppas på att det vänder nu och att han blir frisk snart. Idag har vi åkt ända till Norrtälje för att köpa en ny vagn till Noah, jag är sjukt nöjd med den. Lill-grabben har mer saker än mig och Patrik tillsammans tror jag haha.
Nuuu är jag fit for fight igen, så imorgon blir det banne mig 1 timma på gymmet, som jag har längtat!!!!!
Och på tisdag är det dags för 6-månaders kontroll för pyret, shit vad tiden går. Känns som om det var igår man låg och vred sig i smärtor för att han skulle kunna komma till världen. Men det var värt det!

Ikväll vankas det kyckling med ris och currysås, yummie! Tänkte även slänga på ett avsnitt av The Walking dead, jag verkligen älskar den serien. Funderar även på hur jag ska lyckas övertala Patrik att åka till Ikea imorgon. Inte det lättaste kan jag lova. Män!!!!

Var väl det vettigaste jag hade att berätta idag, inte mycket alltså!

Over and out

xoxo N

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Hittade hit efter att vi snicksnackat lite på FB om den där vagnen :)



Tänkte höra om du känner till märket Me&i (barn- och damkläder)? Kolla gärna in www.meandi.se.



Jag är säljare nämligen och undrar om du skulle vilja vara värdinna för en hemmaträff?



MVH Jessica :)

2012-03-26 @ 12:04:29
URL: http://jjessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0